Zaawansowane możliwości edytora tekstów

OpenOffice Writer


Szkolenie przeznaczone jest

dla osób, które znają już podstawowe elementy edytora tekstów i chcą poznać kolejne jego możliwości, które znacznie ułatwią i przyspieszą tworzenie dokumentów.


Cel szkolenia

Dostarczenie wiedzy i umiejętności pozwalających na wykorzystanie zaawansowanych narzędzi, jakie udostępnia program. Ukończenie szkolenia pozwoli na sprawne przygotowywanie profesjonalnie wyglądających, rozbudowanych, wielostronicowych dokumentów zawierających wiele skomplikowanych formatowań i elementów.


Ramowy program szkolenia:

  • Szablony
    • Warianty tworzenia szablonów
    • Modyfikacja szablonu
    • Zarządzanie szablonami
  • Style
    • Korzystanie z gotowych stylów
    • Tworzenie nowego stylu
    • Modyfikacja stylów
    • Zarządzanie stylami (m. in. przenoszenie danych między szablonami i dokumentami)
  • Zakładki i odsyłacze
    • Możliwości i zastosowanie w praktyce
    • Tworzenie i usuwanie zakładek
    • Wstawianie odsyłacz
  • Spisy treści
    • Możliwości i zastosowanie w praktyce
    • Tworzenie i modyfikacja spisów treści
    • Aktualizacja spisów treści
  • Wstawianie plików do dokumentu
    • Wstawianie plików graficznych;
    • Wstawianie innych rodzajów plików
  • Korespondencja seryjna
    • Tworzenie dokumentu głównego
    • Definiowanie źródła danych (zewnętrzne źródła danych Excel, Access)
    • Definiowanie pól korespondencji seryjnej
    • Opcje scalania danych
  • Makropolecenia
    • Tworzenie makropoleceń
    • Modyfikacja i optymalizacja makropoleceniZarządzanie makrami.
  • Paski narzędzi
    • Tworzenie nowych pasków
    • Modyfikacja pasków
    • Zarządzanie paskami narzędziowymi (m.in. przenoszenie między szablonami i dokumentami)
  • Podział dokumentu na sekcje
    • Możliwości i zastosowanie
    • Wymuszanie podziału na strony
    • Sugerowane alternatywy podziału stron
  • Praca z dużymi dokumentami
    • Możliwości i zastosowanie
    • Tworzenie dokumentu nadrzędnego
    • Dołączanie plików do dokumentu nadrzędnego
    • Korzystanie z konspektu
  • Zarządzanie dokumentami
    • Zabezpieczenia dokumentów hasłami
    • Zastosowanie podsumowania w dokumentach


Tryb szkolenia

szkolenie może odbywać się w trybie grupowym lub w trybie indywidualnym (np. dla jednej osoby).


Czas trwania szkolenia

w zależności od ustalonego zakresu i trybu szkolenia.


Cena szkolenia

ustalana po zatwierdzeniu programu szkolenia, trybu szkolenia oraz czsu twania szkolenia.


Osoby prowadzące

posiadają dużą specjalistyczną wiedzę praktyczną i teoretyczną oraz umiejętności dydaktyczne.


Miejsce szkolenia

  • siedziba naszego ośrodka w Zabrzu (istnieje możliwość zakwaterowania w Hotelu wraz z wyżywieniem),
  • dla niektórych szkoleń istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w miejscowości osoby szkolonej,


Stanowisko szkoleniowe

zapewniamy sprzęt specjalistyczny i komputerowy; na zajęciach stosujemy system wizualizacji, który umożliwia interaktywną pracę wykładowcy z uczestnikami szkolenia zwiększając jakość i efektywność szkoleń; każdemu uczestnikowi szkolenia zapewniamy własne stanowisko komputerowe wraz z indywidualnym wyposażeniem specjalistycznym


Uczetnicy szkolenia otrzymują:

  • materiały dydaktyczne,
  • zaświadczenie o ukończeniu szkolenia na specjalnym druku zatwierdzonym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.


Kontakt

Jeżeli macie Państwo jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt telefoniczny: 32 271-06-30, 728 917 333  lub przesłanie zapytania na adres e-mail:  biuro@szkolenia.nikom.pl


Masz pytanie

Zadzwoń 

lub

wyślij e-mail 

Telefony:

32 271 06 30 

728 917 333